12 APRIL

Idag är det bara 12 dagar kvar till min 20 årsdag! Hjälp jag får panik, jag har inte planerat eller någonting.. Mina kompisar undrar om det blir någon fest eller inte, jag vill men är en sådan dålig "festfixare" haha ;)  Det ska nog lösa sig, hoppas jag! Annars får jag ta in hjälp helt enkelt, hihi.

Ja igår hann jag inte blogg tyvärr.. För direkt efter att jag slutat så åkte jag med Bella till huset och fick en j-kla massa gjort där! Vad vi är duktiga (man måste faktiskt få berömma sig själv lite också). Vi målade klart taket i köket, vi rev ner tapeter, målade väggar, golvlister, element och massa annat. Sen när jag kom hem var det nästan raka vägen ner i sängen!

Nej nu ska jag iväg och jobba, vi hörs ikväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0