20 APRIL

Nu är det bara fyra (snart tre) dagar kvar till jag blir 20 årHerregud vad denna månad har gått undan, jag menar.. snart är det sista april och sen är det maj - redan!  Men hur är det man brukar säga, "ju äldre man blir, desto fortare går åren", vem vet det kanske stämmer ;)  Hahaa! Men idag har jag & mamma i alla fall varit och inhandlat nästan allt till "festen" på söndag, vi har bunkrat upp med mat, kakor (fika), tillbehör till tårtan, drickat osv. Kan ju säga att det är en hel del, vi blir nog upp mot en 25-30 pers!! 

Och måste också be om ursäkt för det dåliga bloggandet.. Men jag ska vara ärlig och säga att jag helt enkelt inte har haft tid till det. Jag har i stort sätt varit i broderns & Bellas hus varenda dag till sen kväller och har jag inte varit där har jag varit ut på andra äventyr.

Nej nu måste jag sova, TJING och god'natt

  
Fina Ranunkler!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0