22 APRIL

Igår var det inte min dag, den var rent av katastrof.. Allt var bara en enda röra kändes det som. Det enda positiva var att jag fick mig en "dos" av min fina vän Amanda som jag inte har träffat på en tag nu! Fick även träffa lilla goa Ludvig som var hemma hos min faster som vi firade igår men som egentligen fyller år imorgon ;)  Men vad händer denna fina soliga långfredagen då? Jo ikväll ska jag på påskmiddag med hela "Torsåkers-gänget", men vi får se om jag orkar stanna kvar hela halva natten. Kanske tar mig förbi Amanda en sväng när jag ändå är i krokarna!!

Igår var det förresten 4 årsedan min gammel-morfar♥ gick bort.. Kommer ihåg det som om det vore igår, pappa väckte mig och berättade vad som hade hänt och jag satte mig upp i sängen som om jag var vaken.. Jag stog min gammel-morfar väldigt nära och jag har den turen att än idag fortfarande ha min gammel-mormor kvar♥ (som till och med fyller 88 år om en vecka), min älskade lilla mommo! Hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0