23 APRIL - Glad påsk!

Glad Påsk på er! Hoppas att eran påskafton har varit bra, min har varit ganska lugn. Har för det mesta bara tagit det lungt. Det blev ingen tidig kväll för mig igår som jag trodde, haha! Tiden bara rullade på och vi hade det trevlig, vi badade tunna, bastade, åt gott och drack gott. Så jag ska inte klaga, tack för igår alla!! Just nu i skrivandes stund har jag precis städat klart, har som sagt städat och plockat undan lite inför imorgon! Woohoo äntligen 20 år liksom, fast ska jag vara ärlig så har jag inte hunnit känna efter riktigt än hur det känns haha! Men tänk att nu får jag gå på Systemet - den här dagen har man väntat på länge och nu är den snart här! ;)

Nu säger jag god natt & vaknar upp som 20 åring, hihi!


(Hade ingen annan bild, men helt klart bästa skorna!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0