25 APRIL

Hej mina vänner! Igår var det min 20 årsdag och ni kan säkert förstå att
det var därför det var dött här i bloggen ;)

Jag hade i alla fall en helt perfekt födelsedag, den började med sång och frukost på sängen! Inte helt fel med andra ord. Jag firades av familj, släkt & vänner! Jag fick många fina presenter, fina blommor och det var helt underbart väder (det har aldrig varit så varmt när jag fyllt år någongång), det är som att sommaren har kommit 1-2 månader för tidigt! Men ingen är nog mer glad än jag - jag älskar sommar! Vi spelade kubb och vi spelade spel (Med andra ord!), haha gud så vi skrattade - det är bra roligt de där spelet! I alla fall när man fått i sig lite alkoholhaltig dryck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0