26 APRIL

Det känns som måndag, fast det egentligen är tisdag.. Är det bara jag som känner så?
Jag tror att dom flesta känner så pga denna lååånghelg vi haft! Med detta innebär
det också att denna vecka blir en kort vecka, inte sant? ;)  Jag tycker i alla fall att det känns riktigt härligt!
Just i skrivandes stund väntar jag på att Desperate Housewives ska börja, det är helt klartdet bästa programmet enligt mig. Har även fått mamma att kolla på det, hon har inte tyckt om det innan (säger hon, men det tror jag vad jag vill om ;)) men jag har nog fått henne att ändra sig! Hon sitter också numera klistrad i soffan
 varje tisdagkväll, hihi!



Nu ska jag ta och värma mig en kopp tée innan det börjar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0