6 APRIL - SUNSHINE

Idag är det riktigt härligt väder ute, solen skiner och fåglarna kvittrar - guuud så härligt säger jag! Hihi, jag var i alla fall ut på en morgonpromenad imorse med söt Sven eftersom att vi är hundvakt. Det var riktigt härligt att känna solen värma ;)  Nej nu ska jag ta tag i lite saker som jag måste få gjorda, bland annat att städa mitt rum och sortera in alla kläder i garderoben.. Riktigt tråkigt men idag är det enda lediga dagen, så jag får offra solen mot en eftermiddag inomhus haha.. Men jag känner på mig att solen kommer att stanna och förhoppningsvis så är det lika fint väder imorgon!!

Lite senare tänkte jag visa ringarna som fick följa med mig hem igår, så håll utkik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0