7 APRIL

Nu är jag nästan nyss hemkommen från Hanssons konditori, min moster♥ fyller år idag - så grattis till henne! Hon ville inte ha något "kalas" utan ville att vi skulle fika där istället. Vi var totalt tio stycken, alla är som sagt alltid sugen på gotta haha!

Men vad ska vi säga om detta väder vi har idag? Det finns inget positivt när man håller på att blåsa bort av denna j-kla vind/orkan. Kändes lite pinsamt när jag gick på stan idag helt själv och så kommer det världens vindpust och jag flyttas i sidled, väskan flyger upp i luften, jackan flyger upp osv... Haha! Men om vi ska ta fram något positivt ur det hela så måste väl det vara att solen, trots allt kikar fram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0