9 APRIL

God morgon lördag! Det är i alla fall god morgon för mig, tog en välbehövlig sovmorgon ;)  Jag har inte sovit såhär länge på jag vet inte när. Men skönt var det!! Igårkväll hade jag fullt upp hela kvällen. Vi åt middag och sedan följde jag med min bror och hans kompis till huset och hjälpte till lite. Dom rev tapeter och jag målade lister och så. Kanske blir att åka dit en sväng idag också, för idag ska det tapetseras!! Det tar sig må ni tro ;)  Men först ska jag åka till min kunsin och fira mitt kusinbarn som fyllde 3 år här om dagen! Plus att dom har nyss fått ett nytillskott i familjen också, en liten Ludvig som är två månader, hihi så goooa!

  
Gabriel & Ludvig, är dom inte för söta?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0