SVEN

Nu har jag precis kommit in efter en lånpromenad med lilla Sven (hundvakt idag också), hihi han är så jävla goo! Kan inte annat än att älska han, hur kan man bli så fäst vid ett djur? Sven har en sådan personlighet som man bara inte kan annat än älska. Min lilla pluttis! Jag kanske var lite töntig där, men jag är bara ärlig ;)  Dessutom har han fått badat idag också, gud vad han såg bekymrad när han stod där i badkaret. Får ju nästan ont i hjärtat av den där blicken.. Haha, men så fort han var klar raceade han typ 15 varv runt vardagsrumsbordet och gned sig mot mattan. Just nu sitter jag i soffan och äter på ett äpple och lillskiten ligger här brevid mig på rygg och vill bli kliad på magen! 

Ja jag vet, det blev ett helt inlägg om bara Sven ;)

     

Nej nu ska jag kila, ska åka till brorsans & Bellas hus och greja lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0