1 AUGUSTI

Helloou boggen!

Ja då går vi in i augusti månad och som vanligt undrar jag var föregående månad tagit vägen? Jag hoppas nu att hela augusti kan få vara solig och härlig innan det går över och blir höst!

(Varning för långt "tjat";)) I lördags var ju jag och Hjärtat till Gävle för middag på O´learys och sedan bio. Vi var lite sen redan när vi kom så därför beställde vi maten direkt, så att vi skulle hinna i tid till bion. Vi satt och väntade och väntade men ingen mat kom, sedan kommer en av servitörerna och undrar varför vi inte fått vår mat och hon gick ut i köket för att höra. Efter ca 10 min kom äntligen maten och då sa servitörern att hon bad så mycket om ursäkt att vi fått vänta och att dom mer än gärna bjuder på dessert!! Och sedan när vi skulle betala så drog dom av yttligare, så vi behövde i stort sett bara betala för maten!

 

Sedan sprang vi iväg till bion eftersom att vi var sena, när vi väl sitter där och filmen ska börja då är bilden bakvänd och det kommer ut ett konstigt dunkljud från högtalarna. Efter en stund blev det svart och sedan startades igen men denna gång utan ljud och så höll det på.. Många tröttnade och började gå därifrån och vi gjorde detsamma. Vi fick två gratisbiljetter var och pengar tillbaka för det man handlat..

Man kan säga att vi hade tur i oturen, fast ändå inte haha! Men det blev en händelserik kväll i alla fall!!

Nu ska jag och Hjärtat åka hem till bror och Bella för lite grillning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0