17 AUGUSTI

Jag lever! Tänkte bara slänga in ett inlägg och tala om att jag fortfarande finns kvar! Jag har helt enkelt inte haft någon lust eller ork till att blogga, jag har inte haft någon fantasi överhuvudtaget. Därför har bloggen blivit lagd på hyllan ett tag nu.. Men jag ska försöka uppdatera men jämna mellanrum i alla fall. Fast nu känner jag mig rätt utvilad och kan börja köra igen ;)


Jag som älskar blommor, njuter för fullt nu innan hösten kommer och tar över!

Jag kan i alla fall tala om att jag och Hjärtat förra helgen gjorde ett nytt försök till att gå och se "Brides maides" på bio. Och jag kan då säga att den inte var någon höjdare alls. Det var jobbigt att sitta där och titta på klockan hela tiden och räkna minutrarna, typ. Den var trots allt över två timmar lång.. Jag hade förväntat mig något mycket bättre. Gå nu inte och se den ;) 

Vi får se om jag kikar in igen senare, men nu ska jag baka hade jag tänkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0