19 AUGUSTI - FRIDAY

Så där, då har jag precis kommit in efter en timmes powerwalk med moster och hundarna. Jag är nämligen hundvakt eftersom att bror och Bella skulle bort. Men inte gör det mig något, jag tycker det är så härligt att ta promenader - i alla fall när man har sällskap. Det är så tråkigt att gå ensam, tycker i alla fall jag! Dock känner jag redan att träningsvärken börjar krypa fram, sakta men säkert.. Jag är så himla otränad så det finns inte! Så imorgon känner man sig säkert mör och fin, haha! Men det ska det få bli ändring på, jag måste börja röra på mig mer. En liten reminder till mig själv där!!


Goaste vovven!!

Ikväll blir det faktiskt en pizza till middag, nu när jag har varit nyttig med promenad och allt.. Haha, men vem bryr sig -not me. Nu ska jag hoppa i mysdressen och placera mig i soffan med en film med mamma! Denna fredagskväll kommer alltså att bestå av att bara ta det lungt och ha det mys. Hjärtat jobbar natt inatt, men det är tur jag köpt mig en stor godispåse! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0