20 AUGUSTI

Usch vilket väder! Det bara vräker ner regn och inte verkar det vilja sluta heller.. Så typiskt när man är ledig och allt ju. Men men, får väl passa på att antingen ta en shoppingtur eller att göra sysslor inne idag. Men det lutar åt att bara stanna hemma, men kanske att jag åker hem till bror och Bella på eftermiddagen. Jag skulle behöva göra naglar, måste ju passa på nu när jag för en gångs skull har någorlunda långa naglar. Vilket inte händer så ofta att jag har ;) Och det är ju tur att jag har min fina Bella som min personliga nagelskulptör ;) Hihi!


Ottilia & jag på Liseberg!

Nu ska jag äta lite mat, sen får vi se var dagen lutar. KRAM så länge! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0