20:05

Tänkte berätta något roligt för er, som hände i eftermiddags när vi skulle fika. Mormor och morfar kom hit på fika eftersom att mamma hade bakat en massa gott. Jag drack te och som alla vet är te väldigt hett.. Mamma började kasta boll medan hon fikade till deras hund Mille, han är tokig i bollar. Mamma tar i med all kraft och den flyger snett upp i altantaket och studsar tillbaka på MIN tekopp så jag får allt över mig! Jag blev med andra ord dränkt i te!! Hahaha. Men som tur var gick det bra, det var bra varmt men det blev inga värre skador än att jag blev dyngsur. Min moster är bra klantig men idag tog mamma priset!


En bild från fredags natten

Nu ska jag fortsätta rensa garderoben, sedan får det bli duschen och en film!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0