23 AUGUSTI

Denna vecka har då börjat med full fart! Så fort jag kom hem från jobbet igår åkte jag hem till Bella för att få mina naglar fixade. Det fick bli förstärkning med franskt, som jag alltid brukar göra. Men jag tycker att det är fint och ser fräscht ut!! Tusen tack Bella!

När jag kom hem åt tacos och sedan åkte jag iväg på massage i två timmar! Det var verkligen välbehövligt, jag som har problem med ryggen. Så det var väldigt skönt och hur avslappnande som helst! Har bokat in en tid om ca två veckor igen.



Idag har jag jobbat och direkt när jag kom hem åkte jag och hämtade upp min lilla stumpa Ottilia och åkte till Valbo. Hon ville shoppa och självklart ställer man upp! Vi har haft en helmysig dag, vi har fikat, handlat en massa fint till henne och sedan avslutade vi med middag! Hon var så nöjd med dagen och det är huvudsaken.

Vi hörs imorgon igen, nu ska jag sova!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0