23:18

Nu är jag egentligen vaken på övertid, haha ;) Jag ska upp 05:00 imorgonbitti och jobba, jag är så himla dålig på att komma i säng på kvällarna. Jag tänker hela tiden att jag ska göra en massa saker innan och vips på är klockan en bra bit över 23:00.. Så det är något jag måste bli bättre på helt enkelt!!

Mamma och jag var som sagt iväg och shoppade idag. Vi hittade en massa fint och självklart blev vi några plagg rikare! Handlade även en varsin velour-mysdress till mina små töser och dom blev ju överlyckliga!! Hihi, det är så kul att skämma bort dom små - mina änglar!


Världens snyggaste kille!

Efter shoppingrundan blev vi bjudna på middag hemma hos bror och Bella. Det blev grillat och supergod efterrätt! Vaniljglass, hallon och blåbär och riven vitchoklad, guuu så gott!!

Nej nu säger jag god natt - sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0