3 AUGUSTI

God kväll

Nu har jag precis kommit ur duschen. Jag bara jobbar och jobbar, men det är tur man slutar i skaplig tid så man hinner njuta och ta vara på det härliga vädret! Jag la mig i solstolen med en bok nästan på direkten när jag kommit hem. Jag är rätt stolt faktiskt, att jag Caroline Larsson har börjat läsa en bok!! Jag har typ läst fyra, fem böcker i hela mitt liv. Så ni förstår själva vilket intresse jag har för att läsa böcker. Men den här verkar rätt intressant. När jag väl läser så ska det vara berättelser som är verkliga, att det har hänt på riktigt. Annars tappar jag intresset och somnar istället!


Bläddrade i senaste nummret av "Jeanne d ́Arc Living" hos moster

Nu mot kvällningen var jag hem till min kära moster på middag. Hon hade gjort god kyckling med curry, mums! Mamma och pappa har varit borta över en vecka och moster har varit snäll och bjudit mig på mat! Men nu har mamma och pappa kommit hem igen (som jag lääängtat!!) så nu är allt som vanligt igen, haha ;)  Nej då, jag brukar faktiskt också laga mat, men bara ibland.. hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0