SHOPPING

Hej bloggen!

Det får bli en snabb uppdatering, jag ska hoppa in i duschen strax och sedan blir det sängen på direkten. Jag ska upp och jobba imorgonbitti och klockan ringer kl 5.00.. Men som tur är, är det äntligen fredag! Denna vecka har verkligen rusat förbi, kanske är det så när man har roligt på jobbet? Jag trivs verkligen hur bra som helst. Så nu är det bara att njuta dom här sista veckorna!

  
En liten titt på vad som fick följa med hem!

Idag ringde mormor och ville att vi skulle ta en shoppingutur, hon och jag. Vilket jag sjävklart tackade ja till! Vi har haft en jätte mysig dag i Falun, mormor ville handla lite nytt och jag var med som smakråd, hehe. Men självklart kom jag också hem med några plagg och något smycken. Köpte bland annat en superskön poncho och en stickad kofta, perfekt nu när vi går mot kyligare tider.. Det känns att hösten är på ingång, tråkigt nog. Men å andra sidan så är faktiskt hösten en riktig mysig årstid!

Puss på er och god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0