HUNTER ORIGINALS

Nu har jag precis varit och hämtat ut ett efterlängtat paket på posten och i paketet låg det nämligen ett par Hunters! Jag har tänkt beställt dom nu ett tag men det har inte blivit av, men å andra sidan har Nelly sådan snabb leverans så det gjorde iget! Men det enda negativa är att dom inte sitter tajt över vaderna, så det glappar när man går.. Jag har ju ganska smala vader, dom fyller liksom inte ut glappet. Men men, det ska nog gå bra endå - hoppas jag!

 

Det känns att sommaren är på väg att ta slut, även fast det har varit varmt och soligt dom här dagarna så blir det väldigt ruggigt sent på eftermiddagarna/kvällarna (men desto bättre passar stövlarna;)).. Det känns som att ligga ute i solen och sola inte är någon ide längre. Så nu får det bli solarium istället. Det är tur att det finns två stycken där mamma jobbar, så jag brukar cykla dit när jag slutat - perfekt ju!

Nu blir det att hoppa i duschen och sedan mysa ner mig i soffan med en stor kopp té och en bunt tidningar!
(Ska knäppa kort på mina naglar också, så att ní får se vad fina dom blev)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0