12 FEBRUARI

Nu har jag nyss kommit in från en härlig promenad i det härliga vädret! Det är ju för underbart att vakna upp när solen skiner, man vill bara att våren ska komma. Vill slippa alla tjocka jackor, mössor osv... Hur som, så hade jag med mig min brors lilla hund Sven ut på promenad,  jag är nämligen hundvakt åt den goskiten!

Idag tänkte jag att jag skulle måla klart ett gammalt skåp som mamma har köpt, i vitt så klart. Känner att jag vill få det klart så fort som möjligt. Det är så roligt att se resultatet, vilket kommer bli snyggt! Tänkte även åka och se på pojkvännens match om jag hinner, han är ju så duktig!!!


Slänger upp några bilder senare på mina fynd jag fyndade igår!



Sven ligger på hallsoffan & myser!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0