BIO

Hej alla mina vänner! Nu är jag äntligen hemma efter en dag ute på äventyr. Nejdå, inte så många äventyr blev det. Men jobb och bio med flickorna fick det bli! Vi såg Sanctum 3D, den var faktiskt bra. Ni som inte vet vad det är för en film, handlar den om ett dykarteam som vill utforska undervattensgrottorna. Den är baserad på en del verkliga händelser också. Själv får jag rysningar bara jag tänker på filmer som utspelar sig under vattnet, att bara tänka tanken att inte komma upp.. Usch och fyyy, det är tur man slipper. Det är inget jag skulle utsätta mig för frivilligt i alla fall, haha. Men filmen var bra!

Just nu sitter jag i soffan och myser, har tänt lite ljus och väntar på att Hjärtat ska komma! Han har varit och tittat på Brynäsmatchen, kan ju tillägga att han spelade in 700 kr. Han satsade 50 kr och vann alltså 700 kr!!

Nej nu ska jag gå och göra mig en kopp té. Och nu när vi ändå pratar om té, vi fick in ett himmelskt té på jobbet idag - guu va det luktar gott, nästan som godis! Skulle kunna stå och lukta hela dagen om jag fick ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0