17 FEBRUARI - HALSONT

Nu har jag vaknat till liv, men dessvärre vaknade jag upp med halsont och huvudvärk.. Usch, jag vill inte bli sjuk! Tänkte jag skulle ta en huvudvärkstablett så kanske det blir bättre. Håller tummarna. Men bara för att jag har ont i halsen så stoppar inte det mig från att baka. Jag SKA baka, så är det bara! Senare mot eftermiddagen ska jag ta en promenad också tänkte jag, kanske går förbi mormor & morfar med en påse bullar. Det uppskattas nog! Synd att det är så långt till Stockholm, annars hade jag gått dit med en påse bullar till en vän som jag vet älskar bullar - nämligen Amanda! Hahaha ;)



"Amanda & Jag"


Kommentarer
Postat av: Amanda

Att gå till stockholm är väl inga problem, KOM HIT. Jag saknar dig <3

2011-02-17 @ 18:07:47
Postat av: Carro

Jag kommer så fort jag bara kan <3 Miss you tooo...

2011-02-17 @ 18:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0