MIN DAG

Så här har min dag sett ut: Vakna, åka till affären och handla godis, åka hem och äta mat, åka hem till moster för att fira Ottilia, Ottilia var inte säker på om hon ville ha mig kvar (hon har värre beslutsångest än mig!!!) - men efter många om och men fick jag vara kvar och hjälpa till, mamma kom och hämtade mig för att sedan åka hem till min faster för att äta middag och fika och allt som hör där till. Mamma fick skjutsa hem mig OCH nu äntligen, har jag kommit hem och slagit mig ner i soffan och här tänker jag stanna tills jag inte orkar hålla ögonen öppna längre! Ville bara hem andas ut och bara ta det lungt! Förresten, får inte glömma att Sven är här (är hundvakt), han ligger här på rygg brevid mig i soffan och har det bra!

Ja jag vet inte om ni orkade ta er igenom den där, egentligen en helt ointressant text men det var min dag i stort sett.


Mosters söta katt Nova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0