SHOPPING

Återigen förlåt för den dåliga uppdateringen. Men idag har det inte varit på grund av jobb, idag har jag varit in till köpis och handlat med mamma och lilla kusin Nora! Fick med mig lite hem faktiskt, några tröjor, armband, "sovgrejer" och sist men inte minst - fotoalbum så att jag kan sätta in Cypernbilderna i. Svängde förbi Ottilia också på hemvägen med ett litet paket, hon blev så glad sååå!! Får förresten inte glömma att jag har målat på skåpet en sväng också nu på kvällen, blir så snyggt!

Nu ligger Hjärtat och väntar på att jag ska sluta blogga. Han tyckte att det var roligt i början, men nu tycker han att det börjar bli lite jobbigt ;) Gohjätat mitt då, hihi ♥

Ska ge mig nu, vi hörs imorgon igen - TJOHEJ mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0