SÖNDAGKVÄLL

Nu ikväll har jag som vanligt tittat på Solsidan, men idag var det inte lika bra som det brukar vara.. Har faktiskt sovit lite nu på kvällen också, kände mig inte nå pigg så jag somnade i nån timme. Men det räckte med att sova, för när jag vaknade kände jag mig genast piggare. Har även haft lite "nagelvård", jag har filat och oljat in naglarna och lackat dom. Tänkte att Bella (brorsans flickvän) ska få fixa dom nu till veckan om hon har tid. Hon är utbildad nagelskulptör, hon är så duktig! Det är konsigt det där, att man känner sig så himla mycket fräschare när man har fina naglar ;)




Nej nu ligger Hjärtat och väntar på att jag ska bli klar, men vi hörs imorgon! Antingen före eller efter jobbet, TJING


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0