KVÄLLSMÄNNISKA

Sååå, nu har jag lagt på locket på färgburken och krypit ner under täcket. Nu blir det upp med tuppen imorgon så ska jag dra på ett till lager, gud va fint det blir när det blir klart! Idag har Hjärtat haft borta match i Malung och är på väg hem där ifrån nu. Får se om mina ögon slocknat när han kommer, det ligger en bit bort så att säga..

Men nu när jag ändå är här och skriver, kan jag väl ändå skriva några rader till. Jag tror nog att jag är en människa som får all "kraft" på eftermiddagden/kvällen. Jag tänkte som nu ikväll när jag bara huxflux fick för mig att att måla skåpet som stått där nu i snart en vecka utan att jag haft lust att lyfta penseln. Fast jag har haft all tid i världen att måla färdigt det! Jag liksom går förbi det där skåpet flera gånger om dagen och bara känner hur det ropar på att bli färdigmålad. Jag kan också till exempel få för mig att bara riva ur hela garderoben, för att sortera, gör det snyggt och lägga allt i ordning. Bara såna där spontana grejer.. Hmm, ja ja nu har jag tråkat ut er tillräckligt!

Vi hörs imorgon igen, TJINGELINGENS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0