1 JULI

Hej på er och välkommen juli månad!

Ikväll blir det grillning med familjen och mina fastrar med respektive, smarrigt! Men just när vi skulle tända grillen, vad händer då? Jo det börjar tokregna såklart. Är det svensk sommar vi pratar om eller.. så typiskt, haha! Men det får ta och ge sig snart tycker jag. Men jag tänker då i alla fall bara njuta av att det äntligen är helg, nästan i alla fall. Jag ska jobba extra 10-14 imorgon men det spelar inte mig någon större roll. Jag ser det inte som jobb utan mer något jag verkligen tycker om att hålla på med!

Men nu tänkte jag gå och se om mamma vill ha hjälp i köket!

 

Vi hörs kanske senare, annars får ni ha en trevlig fredagskväll allihop!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0