16 JULI - SATURDAY

Helloou allihopa!

Det var ett tag sedan, ja jag vet. Men jag har helt enkelt inte haft tid och lust. Men jag hoppas att er vecka har varit bra och att ni njuter av att det äntligen är helg - vilket jag gör! Har längtat efter helg hela veckan. Men nu jobbar jag bara en vecka sedan är jag ledig en vecka, hur skönt?! Under min lediga vecka tänkte jag ta med mig mina små tjejer till Göteborg och stanna där några nätter. Jag hade tänkt att vi ska gå på Liseberg och kika runt på stan. Dom är hur glada som helst över att dom ska få åka bort med "deras" Caroline ;) Hihi, mina gopluttar♥


Den här underbara buketten fick jag av Hjärtat igår♥

Ikväll ska jag och Hjärtat åka in till staden för att äta gott i trevlig sällskap och sedan får vi se var kvällen slutar! Nu ska jag ta tag i städningen och sedan göra mig iordning lite smått.

Ha en trevlig lördag på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0