21 JULI

Hallå!

Idag kom jag på att om tre dagar åker vi till Göteborg och att det kanske är dags att börja packa lite smått. Jag är typ sämst på att packa och jag packar alltid för mycket, för man brukar ju alltid handla något och så vill man använda det direkt i alla fall. Och nu hoppas jag dessutom att vädret är på våran sida och att det inte blir en "typiskt" vecka med en massa regn nu när man äntligen är ledig! För det skulle vara så trååkigt, eftersom att vi tänkte besöka Liseberg. Men nu håller vi tummarna!!


Bjuder på en bild på mig själv!

Om jag kanske skulle ta och dra mig och dona på lite innan det är dags för sängen. Och imorgon är det sista gången på en vecka som klockan ringer 05.15!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0