22 JULI

Idag fick vi sluta tidigare på jobbet, eftersom att det knappt finns något att göra.. Det är ingenting som funkar och med städningen är vi i stort sätt klar med! Men innan vi gick hem beställde vi pizza, mumms det!!

Efter jobbet tog jag bilen och åkte hem till Bella och hade det trevligt, vi har inte setts på ett tag så det var skönt att få träffa henne och prata av sig lite innan vi åker ;)! Sedan åkte jag och hämtade upp mina gopluttar och körde in till Sandviken för lite shopping. Sånt som kan vara bra att ha med sig, typ bil-godis och sådant ;) Jag har helt enkelt haft en väldigt trevlig och mysig fredag med underbara människor!!

 

Nu ska jag återgå till packningen. Men ha en fortsatt trevlig fredag på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0