3 JULI

God middag på er!

Nu har jag vaknat till liv igen, haha. Jag har varit så trött den senaste veckan så det var välbehövligt. Igår var det som sagt jobb som stod på schemat och det gick hur bra som helst. Men när jag kom hem somnade jag på soffan dessutom.. Det var ju mindre bra, fast å andra sidan så var det inget väder att hurra för direkt och jag är ändå en kvällsmänniska. Jag kommer istället igång på kvällarna och vill pyssla och dona med allt möjligt då! Men dom gångerna det är ett problem är när jag ska kliva upp kl 05.00 och dra mig till jobbet.. 

Ja om man skulle ta och dra sig ur sängen och dra sig till duschen kanske, det låter som en mycket bra idé tycker jag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0