30 JULI

Idag hade jag hoppats på strålande sol som det var igår. Men tyvärr har det varit lite för mycket moln för att ligga i solstolen, enligt mig i alla fall. Moster kom hit en sväng och gjorde mig sällskap. Hon klippte gräset eftersom att mamma och pappa är borta och jag hjälpte till att köra iväg gräset så idag fick stövlarna åka på! Det är faktiskt riktigt härligt att vara ute och hålla på i trädgården!


Underbara Göteborg!

Just nu sitter jag i soffan och ska snart börja göra mig iordning. Jag och Hjärtat ska åka in till Gävle och äta god mat och sedan se på bio. Har inte riktigt bestämt vilken det blir ännu, men det lutar åt Bridesmaids! Har hört att den ska vara både bra och rolig, så vi håller tummarna! Hjärtat sa att jag fick bestämma film så jag hoppas att han blir nöjd med valet, haha ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0