5 JULI - 23:53


Ja idag har jag jobbat och när jag kom hem stupade jag ner i soffan och tog mig en nap (en ganska lång sådan). Jag har inte riktigt kommit in i detta än, jag är en kvällsmänniska och ingen morgonmänniska! Vilket betyder att jag har svårt för förmiddagarna. Men å andra sidan är det mycket så att jag inte kan komma till ro på kvällarna, har svårt att somna osv.. Men hoppas det släpper snart!! Eftersom att förmiddagarna är det bästa skiftet att jobba, man har ju liksom hela dagen framför sig när man slutat. Ja men hur som helst, nu har ni hört mig rabbla om mina sov och jobbvanor en evighet typ, haha sorry!

När jag väl vaknade så gick jag ut i det härliga vädret som kom fram mot eftermiddagen/kvällen. Jag satte min och pratade med mormor och kollade på när pappa och morfar snickrade på vår nya carport. Det var väldigt varmt enligt mig, det ska ju tydligen hålla i sig några dagar vilket är skönt. Men det är synd bara att man jobbar, men jag får njuta av värmen på rasterna istället ;)


Mormor & morfars pudel Milloooww!

Det blev ett sent inlägg idag, men kan skylla på att jag kan vara uppe lite längre idag eftersom att jag får lite sovmorgon imorgon. Hehe ;) Har tre eftermiddagar nu, men på fredagar slutar vi antingen 18:30 eller 20:30. Vilket är skönt, mycket bättre än kl 22:00 i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0