9 JULI

Helloou!

Hur har er lördag varit? Min har då varit väligt bra hittils. Tog lite sovmorgon idag, i alla fall till klockan tio! Sedan hoppade jag in i duschen och sedan hämtade jag upp min lilla kusin Nora för att ta oss mot närmsta stad för lite shopping! Vi tog oss även till Lager157, hon har länge länge velat ha en "one piece" och jag visste ju att dom hade sådana där så varför inte ta en sväng dit när vi ändå var i krokarna? Hon kom då hem väldigt lycklig, hihi!

Jag hittade också en massa trevligt, jag fick med mig några tröjor, klänningar, skor och lite andra nödvändigheter hem. Bland annat två stycken "pippitröjor", en marinblå och en vit/cream.

  

När vi väl kom hem igen så la jag mig direkt i solstolen och njöt av solen! Nu på kvällen har jag och mamma varit ute och cyklat, det var riktigt skönt faktiskt! Vi tog en sväng förbi gammel-mormor och hon ville självklart bjuda oss på glass, mums!

Nu ska jag ta tag i i städningen så jag blir klar någon gång idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0