10 NOVEMBER

Nu har det till och med hunnit blivit ny månad sedan jag skrev sist.. Jag måste försöka ta mig tid att skriva oftare, men jag tycker att jag har fullt upp hela tiden. När jag väl är ledig då bokar jag upp all tid med sådant som man annars inte hinner med. Någon timme mer på dygnet skulle vara en lösning, men tyvärr en omöjlig sådan;)

Hur som helst så dras jag med en jädrans förkylning. På jobbet i söndags kände jag att en sådan där "feber- hals och huvudvärkont" kom smygandes. Mycket riktigt så slog det till under natten och på måndagmorgon kände man sig så där halvt överkörd.. Nu börjar det släppa en aning, men har fortfarande huvudvärk och knappt någon röst kvar.. Hoppas det gått över till måndag då sju dagars jobb börjar igen!

Nu ska jag ta och äta något, vi hörs senare!
/KRAM 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0