2011-11-11

Jag säger som många andra säger idag, vilket häftigt datum vi har idag 11-11-11!

Än så länge har jag hunnit med väldigt mycket idag. Jag har bland annat lunchat med bästa Amanda på Hanssons konditori, det blev mycket prat som vanligt -tack för att du finns min fina vän♥  Sedan åkte hon tillbaka till jobbet och jag drog mig mot Barkhyttan till bror & Bella. Dom röjde i skogen och tog reda på massa bråte, medan jag lånade vattenslangen och satte igår och tvättade bilen! Det var då verkligen inte en dag försent, det var då mer än välbehövligt om man säger så! Men nu så skiner "Bettan" igen, haha;)


Lillpalten Sven

Nu ska jag göra mig klar för att sedan åka hem till svärmor & svärfar på middag,
sedan får vi se var kvällen tar vägen! 

Ha en trevlig fredagskväll på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0