22 NOVEMBER

Nu börjar julen närma sig med stormsteg och ännu närmre första advent! Jag älskar verkligen julen men i år vet jag inte alls var min kärlek till julen tagit vägen? Eller så är det för att jag inte fått känna på den där riktiga julstämningen ännu.. Kan det vara att snön inte har kommit än? Jag tycker i alla fall att det ska bli mysigt med lite ljusstakar och julstjärnor i fönsterna! Men ikväll ska jag på julbord med jobbet, det var inte igår man åt julskinka inte.. haha. 

Någon dag här framöver ska jag även ta och baka peppakakor med mina små töser och bara mysa!

 
Bild från förra årets julbak

Min morfar däremot verkar då i alla fall redan börjat tänka på julen, han har varit ute i skogen och huggit gran! Igår eftermiddags var han hit och lämnade av en stor fin en och en liten!

Nu ska jag ta tag i dagen och göra mig klar innan det är dags för julbord.

Vi ses sen /KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0