FREDAG 25 NOVEMBER

Vad ska man säga om detta väder? November är snart slut och det är plus grader ute och regn.. Blev väldigt chockad imorse när jag skulle åka till jobbet, jag hade liksom packad på mig det varmaste jag äger typ och så är det +10 grader. Haha!



Igår hade jag en liten städdag, så här dagarna innan första advent och allt. Både jag och mamma kommer jobba under helgen och tiden räcker liksom inte till alla gånger. Så jag donade på här hemma och satte upp ljusstakar och stjärnor och gjorde det mysigt! Mamma blev då väldigt glad när hon kom från jobbet i alla fall. Det är okej att tjuvstarta, det är ju så mysigt med den "mysiga" belysningen;)

TJING SÅ LÄNGE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0