TWILIGHT - BREAKING DAWN

Igår var jag och min vän Elin och såg Breaking Dawn på bio! Den var riktigt bra måste jag säga, men säger som alla andra - dåligt slut;) Det kändes som att halva filmen var kvar när den var slut.. Haha, men desto mer längtar man till nästa år då andra delen släpps!! Men vi hade det i alla fall mys med middag innan och den storsta menyn "Hollywood" till filmen och satt bekvämt i big-size stolarna!


Bjuder på en bild på mig själv & en halv dagens.

Jag kom i alla fall nyss hem ifrån julbordet med jobbet. Herregud säger jag bara, vad jag har skrattat och riktigt kul har jag har haft!! Mina arbetskamrater är då inte riktigt kloka, haha;)

Nu ska jag ta mig en dusch och sedan slå på en film, och vakna upp och ha en heldag med Amanda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0