15 OKTOBER

Ja då var det lördag igen. Idag har jag tagit en välbehövlig sovmorgon och bara tagit det lungt och kvällen får fortsätta på det viset. Jag tänkte ta med mig min andra lilla halva Ottilia och hennes komips på bio, dom ville mer än gärna följa med!


Bild från Liseberg i sommras. Tror jag var mer nervös för Upp skjutet än Ottilia;)

Igår efter jobbet åkte jag och mamma in till Valbo för hon skulle köpa sig en ny mobil. Sedan gick vi i affärerna och jag hittade faktiskt lite smått och gott, vilket inte brukar vara så vanligt nu för tiden. Hittade även en massa fint till både Nora och Ottilia och kunde självklart inte låta bli att köpa. Gav Ottilia en tröja idag, som hon absolut skulle ha ikväll:)

Nej nu måste jag börja göra mig klar, för vi tänkte äta efter vägen någonstans innan bion!

Ha en fortsatt trevlig lördag på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0