GOOD NIGHT

Nu säger jag snart god natt, men tänkte bara tipsa om en superbra olja till håret!

För någon vecka sedan köpte jag nytt hårserum/hårolja, det fick bli från Moroccanoil. Kan säga att det hittils fungerat bra på mitt hår, då det känns lite slitet och torrt. Plus att det lukat så himlans gott!! Det finns för både tjockt och lite tunnare hår, jag köpte light eftersom att jag har tunnare hår.



MOROCCANOIL

"En unik formel rik på antioxidant arganolja som ögonblickligen absorberas av håret och genast gör det mer lätthanterligt, ger lyster och långvarig konditonering utan att lämna rester. Hjälper till att stärka håret, samt återställa hårets glans och mjukhet."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0