MAKE UP STORE

Hallloo!!

Nu har jag äntligen slagit mig ner i soffan, jag kom hem för en stund sedan. Har jobbat sen kl.06.00 imorse, så nu känner jag mig lite trött faktiskt. Har ju faktiskt varit vaken sedan kl. 05.00 om vi ska vara exakt;) Ska snart gå och göra mig en kopp te, slå på en film och tända en massa ljus! Vi har ju kommit in i den årstiden då man vill tända ljus, kura i soffan och göra det mysigt, i alla fall jag - men jag är nog inte ensam?:)

Nu här i veckorna har jag passat på att köpt nytt smink - min foundation, concealer och tri brow color började sjunga på sista versen. Så när jag fick tid över stack jag iväg till närmsta Make Up Store. Jag fick även med mig ett solpuder och en ögonskugga/highlighter med mig hem! Så nu behöver jag inte handla smink på ett tag i alla fall!



Jag har använt smink från Make Up Stores så länge jag kan minnas och jag kan säga att jag aldrig varit missnöjd. Men jag brukar varva mellan MUS foundation och MACs, eller så blandar jag dom båda!

Ha en fortsatt trevlig kväll alla och imorgon är det äntligen fredag!

PUSSKRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0