LONG TIME AGO

Förlåt för den otroligt dåliga uppdateringen.. Men jag har haft en massa annat att tänka på och jag har inte haft något vettigt att skriva. Då kan jag lika gärna låta bli..

Det har faktiskt inte hänt något speciellt dessa veckor. Eller jo, för två veckor sedan hade fina Elin VIP-kväll på Only i Falun. Det blev en väldigt lyckad kväll med modevisning och självklart omgiven av fina människor, tack för det tjejer!

  
Fina Amanda!

Och nu höll jag helt på att glömma, jag har ju förtusan varit till Ullared! Jag kan då säga att jag handlade på där som en tok. Mamma och jag delade vagn till en början, men vi konstaterade ganska snart att det var nog lämpligast att ta en varsin! Det blev en hel del heminredning, så som fina kuddfodral, lampfötter & lampskärmar och en drös med julklappar till mina små änglar! Det känns skönt att ha det avklarat, i alla fall nästan. Känner jag mig själv rätt kommer jag inte kunna låta bli att handla mer åt dom, men det är ju för kul att skämma bort dom! Det är så kul att se när deras fina ansikten lyser upp!

När kassörskan drog dom sista varorna så kände jag att jag blev helt varm om kinderna och hon i kassan undrade om jag mådde bra - haha!! Hon trodde jag skulle svimma, likaså Bella;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0