GLAD PÅSK

I'm alive! Kanske svårt och tro när det ekat tomt här på uppdateringar, haha. Men jag tänkte i alla fall kika in och önska er alla en Glad Påsk



Det kryllade av blåsippor i Gysinge

Min påskafton har bestått av jobb och åter jobb, riktigt skönt faktiskt om jag får säga det själv. Det fick bli ett tio timmars pass och lika så imorgon, klirr klirr! Jag träffar mina nära & kära i stort sett varje dag endå så det gör inte så mycket. 

 

Men däremot, igår var det andra bullar. När vi vaknade satte vi oss i bilen och åkte mot Gysinge då Hjärtat har stuga där och det bjöds på påskmiddag där! Riktigt mysigt trots det trista vädret.. Men i vilket fall så åkte vi iväg och knäppte en massa kort! Det är ju sådan fin och mysig miljö i Gysinge!

 

Mot kvällningen rattade vi ner till Torsåker där det återigen bjöds på påskmiddag, men denna gång med vårat härliga gäng som vi förra helgen var på kryssning med (även det en grymt lyckad resa)!!



Nu ska jag åka till moster för hon fyller år idag nämligen ♥, det blir en sen vistelse men vad gör väl det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0