GOLD

Halloo mina vänner!

Nu blev det ett sådant där uppehåll igen.. Nu får jag väl ta och ge mig va, haha. Men jag har helt enkelt inte haft tid eller lust, jag har bland annat varit sjuk så orken har liksom inte funnits där. Men å andra sidan så skriver jag här för min egen skull :). Men när jag inte varit sjuk har det faktiskt hänt en hel del.

Jag har bland annat fått uppleva ett SM-guld live i form hockey & det var Brynäs som var mästarna! Och denna otroligt häftiga och oförglömliga kväll fick jag dela med min andra hälft Amanda, blev hur glad som helst när hon frågade om jag ville följa med! Vem tackar nej till det liksom ;) Det var sådan grym stämning/tryck från matchens start till slut!
Och självklart stod vi upp å klappade & hejade och var helt lyriska i stort sett hela tiden, tack ännu en gång gumman!



Sedan har jag & Hjärtat varit till lägenheten och mätt en massa och nu är det inte långt kvar! Om dom tömmer lägenheten på det som var kvar skulle vi förmodlingen få flytta in 1-2 veckor tidigare än det var sagt, wiihoo! Det kommer bli så himla bra det här, jag bara längrar å längtar.

Nej nu väntar 8 timmars jobb i guldgruvan, jag älskar mitt jobb!

/C.L

Höll på att glömma bort, imorgon är det min födelsedag & jag blir 21 år!


Kommentarer
Postat av: johanna

Söt bild !:)

2012-04-23 @ 12:57:40
URL: http://johannagaypersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0