ONSDAG

God morgon på er!

Nu har jag vaknat och känner mig rätt så laddat inför ett sista eftermiddags-skift innan jag är ledig till lördag! Just nu är det mycket jobb som gäller och det är därför inte tiden räcker till att blogga. Hela helgen bestod av jobb och tiden jag fick över gick till att träffa morfar på sjukhuset ♥, men nu har han äntligen fått kommit hem och jag är så glad att allt gått bra trots omständigheterna..

Här om kvällen åkte jag hem till Amanda och hade myskväll! Vi slog på en film och till det hade vi gjorde fruktsallad & smoothie, smaskigt värre!

 

Nu ska jag göra något att äta och sedan är det dags att gå till jobbet!

Ha en bra dag / KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0