FAMILY

GOD EVENING!

Ja denna helg består återigen av jobb och mera jobb.. Det är så typiskt, när man jobbar då dyker det upp erbjudanden hit och dit på vad man kan göra, OCH när man väl är ledig, ja då står man där och undrar vad man ska hitta på ;) Jaja, slut tjatat om det. Jag är glad att jag har ett jobb, thats it!

  

Mina tjejer som inte är så små längre!!

Idag har jag som sagt jobbat förmiddag och har yttligare en imorgon. Efter jobbet tog jag en långpromenad i det härliga vädret med lillen Sven, vilket kändes skönt efter bastun på jobbet! Och nu har jag precis kommit innanför dörren efter att ha varit på familjemiddag hos mormor & morfar! Det bjöds på potatisgratäng, oxfilé & en massa gott till det samt efterrätt, mums. Mina favorittjejer var dessutom där, vi satt och spelade kort & planerade en shoppingtur imorgon efter jobbet - myyyss!!

Nej om jag skulle ta och hoppa i säng kanske, så att jag orkar upp imorgon - ja, det låter som en bra idé!

/ G'NIGHT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0