NAILS

Helloo!

Just nu sitter jag i soffan & tar det lungt, har som sagt jobbat natt och det tar på krafterna minsann men inte klagar jag för det ;) Jag funderar på om jag ska ta mig en promenad innan det dags för att återigen jobba en natt, kan behövas piggas upp med lite frisk luft!



Igår var jag som sagt till Gävle och fick nya fräscha naglar! Jag kör alltid med fransk -förstärkning. Jag har många gånger tänkt testat på något nytt, men enformig som man är så slutar det alltid med det vanliga, haha!

På bilden skymtar även min nya ring som jag köpte för någon vecka sedan, hittade den på Ur & Penn av alla ställen! Den var till och med i äkta silver och på rean, som hittat! Gillar att den är lite bredare men ändå väldigt klassisk!



Mina "favorit"ringar just nu, även den andra kommer från Ur & Penn och är i äkta silver!

Nu blir det en promenad, vi hörs senare eller imorgon!

/ TJING


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0