WEEKEND

God kväll!

Nu är det snart dags att slå igen för kvällen, imorgon blir det att åka in till Gävle för lite nagelfix osv. Sedan är det bara hem och vila innan jag ska iväg och jobba ett nattskift!



Skulle mer än gärna vilja ha en liknande pläd som på bilden!

Gårkvällen bestod i alla fall av mys med familjen. Först tog jag med mig mormor för att handla födelsedagspresent till min lilla prinsessa som fyller 12 år nästa vecka. Sedan åkte jag raka vägen hem till min faster och hade det trevligt, vi lagade mat och såg på, hör och häpna Melodifestivalen!! Och kvällen avslutades hemma hos kära vännen med prat & mys!

Nej nu är det sängen som gäller, som för övrigt är renbäddad -hur skönt?!

/ NATTi NATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0